dailymotion-domain-verification=dmkc9bcefrai7qfhd

вторник, 19 декабря 2017 г.

t.id'/>

Одеський кікбоксер нокаутував росіянина в першому раунді турніру в Китаї.ВІДЕО


Світова зірка кікбоксингу та таїландського боксу - одесит Артур Кишенко - провів свій черговий поєдинок на професійному рингу. Наш земляк взяв участь в престижному турнірі Kunlun Fight 68. Тот самый удар по печени, после которого Чихонин был отправлен в нокаутТой самий удар по печінці, після якого Чіхонін був відправлений у нокаут
Суперником Кішенко, що виступає у ваговій категорії «до 85-ти кілограмів», став росіянин Андрій Чіхонін. Цей бій був головною подією вечора! Незважаючи на відмінні антропометричні дані свого суперника, Артур Кишенко не став грати з вогнем, нокаутувавши росіянина на другій хвилині першого раунду. Чіхоніна звалив на настил рингу потужного удару лівою рукою по печінці, після якого Андрій продовжувати поєдинок вже не міг. Відеофрагменти бою:



- Скажу чесно, суперник - дуже непоганий хлопець! - зізнався в розмові з кореспондентом «Думській» Артур Кишенко. - Він є одним з провідних бійців Росії у ваговій категорії до вісімдесяти кілограмів, однак відчути його силу я не встиг (посміхається) Я не дав йому часу і можливості проявити себе. Завжди, коли у мене є такий варіант розвитку подій, я завершую поєдинок достроково. Приємно, що і в цьому поєдинку з'явилася можливість - і я нокаутував суперника в першому раунді. Користуючись нагодою, передаю привіт рідній Одесі і дякую всім за підтримку і віру в мої сили!


Джерело: dumskaya.net